måndag 3 januari 2011

Say goodbye to my heart tonight...



Cause you had a good girl, good girl, girl
That's a keeper, keeper
You had a good girl, good girl but
Didn't know how to treat her
So silly boy get out my face
Do you like the way regrets taste?


Eva Simons - Silly Boy







Jag hade en superbra nyårsafton i Sävedalen, hoppas ni hade det lika awesome som jag hade! Jag tror nog att alla mådde som de förtjänade den 1a januari.

Den 2a fyllde min lillebror 16 år. Vilket känns helt sinnessjukt, när blev jag så gammal?! Wow...

Mös igår ner mig med PS I love you i sängen men somnade såklart efter halva filmen så kollar nu klart resten av halvan. Ni som känner mig vet att denna film är enligt mig den bästa som någonsin gjorts. Gråter varenda gång jag ser den, dock aldrig när jag ser den med någon annan av någon anledning? Hm..

Imorgon blir en dag som spenderas med Henrietta på gymmet och sedan med Sebastian. Vill spendera så mycket tid med honom som möjligt innan han åker. Han ska till Tanzania i 6 veckor som volontär och jag kommer sakna honom otroligt mycket, så vill umgås mycket innan han drar.

NU ska jag kolla vidare på filmen, kan inte koncentrera mig något vidare på att skriva när den är på i bakgrunden. Även om jag kan alla repliker haha...

Tjing!


PS!
Jag saknar min Prins! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar