fredag 7 januari 2011

skåneland

är tillbaka i skåne, nästan ett år sedan jag var här nu. och har inte träffat pappa eller storasyster sen studenten, inte ok. superkul o se dem igen!

kom igår kväll så det var i princip bara att äta middag och gräva ner sig i soffan till en dålig film som gällde. hela dagen idag har jag och min storasyster spenderat i helsingborg med shoooooooopping! illa för min lilla plånbok men det blev bara nödvändigheter! erhm..

det som fick följa med hem var; ett par nya leggins, en transparant skjorta som jag letat efter i eeeevigheter, en ny ring, nytt armband, ny bh, rengöringskräm och så fick jag en mascara av syster. som tur är var det mesta på rean!

på vägen hem blev det mathandel och vinhandel, för ikväll blir det dragonkyckling med vitt vin! muuummms!

nu blev jag hungrig så går ut i vardagsrummet, lägger mig i soffan på niclas (storasysters pojkvän) och äter upp hans dumle! (jag är världens bästa lillasyster)

TJING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar