söndag 10 oktober 2010

10-10-10

idag är min dag! :D tionde oktober tvåtusentio = 10/10 - 10. yeah!

känns verkligen inget speciellt med att fylla 19, så camilla du kan sluta ha höga förväntningar ;) ja, 19 är en meningslös ålder men det tar mig lite närmare 20 och systemet! wohoo!

igår var jag på släktkalas för kusinen som egentligen fyller år imorgon så de sjöng för mig med haha.. och idag är det mitt släktkalas, med typ samma släkt, som äger rum. är fett otaggad, känner mig hängig och sjuk bara :( förkyld! :(

måste bli frisk tills nästa helg för då är det utgång för att fira mig o millis som fyller imorgon! alla som vill, möt oss på Deep på avenyn! Deep brukar skicka ut evenemang på facebook i förväg, vill du ha halva entrépriset, skriv upp dig på listan! SEE YOU THERE!!!


men men, på med det glada smilet och dags för att göra mig iordning. får nog ta en huvudvärkstablett med. och en kopp te.

fred ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar