lördag 30 oktober 2010

tjobreee
mår feta dåligt men är glad ändååå! igår var det avskedsmiddag för magda som flyttar till örebro på chez. mycket mysigt, och slutade upp på deep. myyycket lyckat! sjukt roligt med dans och sång haha. idag är man inte kaxig, och verkligen inte rik. fan asså jag spenderade alldeles för mkt pengar. bajs.

men idag är en ny dag, och vi var på dop! för lille linus! min brorson, lilla budda. lika fet som en budda iaf haha, hur söt som helst. en goding på 3 mån och 8 kg...

nu hjälper jag mamma och lagar mat, lyssnar på när lillebrorsans kompis spelar gitarr & sjunger och ska senare träffa en fin. skulle egentligen åkt till falkenberg med johannis och hälsat på hos frida och viktor men mår fortfarande riktigt dåligt från igår så det får tyvärr bli en annan gång! ska ist mysa med joakim och daniel, och tydligen några glas vin men dem skippar jag! mår illa av bara tanken....

så, nu ska jag duka osv så BYE!

kisses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar