tisdag 5 oktober 2010

God kväll!
Är ensam hemma och otroligt uttråkad, ändå känns det som jag fått uträttat mycket viktigt idag. Har jobbat och vart på bilskolan, mycket planering där nu. Jobbade i Frillesås igår och gick sedan hem till godingen där jag sedan sov, skulle jobba i Frillesås idag med :)

Diggar min bilskolelärare Nicke, så go! Sjukt rolig och gör allt lite lättare och mer avslappnat. Det hela blir lite roligare med honom :) Har dock fått massa läxa haha :( Men sätter mig med det imorgon för nu är jag så seg, hade inte kunnat fokusera nu ändå.

Min lillebror Joel stack till Tyskland igår och jag missade att säga hejdå till honom, men det var det värt hihi. Fyller btw år om en vecka, har knappt tänkt på det ens haha. Kan vara för att det är en sån meningslös ålder, ett steg närmare 20 iaf!

Nu ska jag fortsätta kolla på Biggest Loser och mysa ner mig i soffan!

Jag har famlat i mörkret men i dig ser jag ljuset.

Kisses / e.

PS, helt underbara bilder på mig och prinsen tagna av Malin Nilsson finns nu på facebook! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar