onsdag 9 februari 2011

hejhejheeej,
jag är megajättetrött efter att ha jobbat sen 7 imorse, så kommer slocka tidigt idag då jag gör samma arbetsdag imorgon igen. dagen har varit ganska kass, håller på o bli sjuk o barnen har skrikit och gett mig huvudvärk. vi har ett trevligt virus som smyger runt på jobbet som drabbat i princip ALLA barn. jääätte många barn som är sjuka så antar att det är jag som står på tur... men blir bara smygsjuk o blir hellre bombsjuk och får det överstökat så jag är frisk o kan träna igen. ska dricka vin med sofie, carro och jonte imorgon, hade tänkt det skulle göra mig frisk!

det är rätt nice med sportlov nästa vecka, jobbar dock måndag. hela måndag, hela alla hjärtans dag. trevligt..... meeeen åker till danmark på onsdag dock! över dagen med la familia, supermysigt kommer det bli. hade tänkt hinna mer att kolla in en tatueringsstudio i veckan med men det får väl bli på lovet det med. massa saker man ska hinna göra numera känns det som. kan inte tänka på mycket annat än thailand. för om exakt fyra veckor ligger jag på stranden, eller nja jag har spenderat hela dagen på stranden, vid denna tiden sitter och dricker drinkar i värmen! lovely!!!

nu väntar min mat, som stått o väntat i typ en halvtimme ifs, men talk 2 U l8r.. heheheh.. kiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar