söndag 26 september 2010

å herre jisses, idag är man trött! igår var det maskerad och jag var sjukt snygg som japan/kines/geisha! riktigt rolig kväll med alldeles för många drinkar. hela dagen idag har varit otroligt slapp, och det tog sjukt lång tid att komma från magdalena och hem haha. jag sofia och camilla virrade runt i mölndal i hopp om en pizzeria, men vi orkade ju inte gå så långt då det var dagen efter.. tillslut fick vi vår pizza och färden hem kunde påbörjas. sen jag kom hem har jag gjort absolut ingenting, bara legat i soffan och dregglat över ryan scheckler på tvn.

nu är jag seg och lite uttråkad så när patricia kommer hem ska vi nog ses en liten stund iaf. har saknat den tjejen denna helgen så det ska bli trevligt att få se hennes söta nuna!

nu sitter peter och hans tjej jenny och dör av skratt åt någonting på den andra datorn så nyfiken som jag är ska jag springa och kolla åt vad!

TJING! / e.

ps. bilder från maskeraden finns på facebook! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar