torsdag 30 september 2010

jag är heeeeeelt slut! spenderade 4 timmar på bilskolan från 8-12 imorse och sen åkte jag till jobb i onsala. nu är klockan halv 7 och jag kom precis hem, även om det är supermysigt att jobba med barn så suuuger de verkligen ur ens energi! idag var jag på kaptensförskolan i onsala för första gången som hade jäättegoa barn. roligaste tvillingpojkarna jag spenderat mycket av dagen med, och bla. diskuterat kärlek!

"Emelie, är du käär???"
"Njä, men jag tycker om någon ja"
"Va heter haaan?"
"******"
"Har ni pussats??"
"Haha, jaa det har vi"
"Blääää, har ni sovit i samma säng???"
"hahaha, jaaa det har vi.. vadå gillar ni inte tjejbaciller??"
"Nääää fyyy, varje gång jag ser en tjej så blundar jag!!"

Haha, söötaste <3

har inte ätit på hela dagen så är hungrig som bara den nu! senare blir det träff med vikky en snabbis och sen plugg, bilskolan imorgon igen. ikväll ska jag sova tidigt!

kisses / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar