torsdag 23 september 2010

tjohoooo! idag är en bra dag, det verkar bli fler av dem och det gör mig bara ännu gladare! :D har iaf varit på arbetsintervju på vikariepoolen för förskolor och det gick minsann finemang, så det ska minsann bli mer fröken av mig! :D
på vägen till bussen stötte jag på mina två gullungar johanna och rebecka, som också skulle till vikariepoolen! lite skumt hur mycket jag och rebecka har börjat stöta på varandra överallt haha! efter hennes möte som jag och johanna så snällt satt och väntade ut gick vi till Siam och dom käkade vårrullar som jag så snällt tiggde lite från hihi.

stötte på henrietta på vägen hem och då hon inte hade busskort fick jag betala för henne så nu har jag minsann inga pengar kvar på min telefon. jag kan alltså varken svara på sms eller ringa någon utav er så ni får höra av er till moi!
åkte hem till le bergh och chillade solsidan med emma och henke, satt fint.

idag har ju haft sitt negativa med, för lögner är inget jag gillar. speciellt inte från en person i den sitsen. men jaja, what to do? moving on.

nu ska jag bädda ner mig i sängen för jag är duktigt trött efter en lång övningskörning med mamsen, så nattinatti!

/ e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar