onsdag 1 september 2010

uppe med tuppen

vet att jag inte skriver så ofta längre, men de gångerna jag tänkt skriva så har det inte funkat att publicerat. det är nog inte meningen att jag ska ha en blogg haha.

gick iaf upp tidigt idag och tog bussen in med frida, har inte tagit kvart i 8 bussen sen innan studenten så det var lite vemodigt. hade en go körlektion och planerade hänga lite med victor men han var för långsam så åkte hem ist, så nu sitter jag här och pluggar på bilens alla delar. sjukt skoj ....

saknar min storasyster något enormt så direkt jag får körkort ska jag brumma till vimmerby och hälsa på henne, även ner till landskrona o tjingsa på pappsen. det är mycket man vill göra , och så många fina roadtrips det kommer bli. har redan ett flertal planerade!


ska laga lite mat och återgå till pluggandet men tänkte dela med mig av en gammal goding, tar mig tillbaka till goa dagar och razzia.

Enjoy
;
Lil' Wayne - Im Me

kisses / e.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar