onsdag 29 september 2010

joda, bilskolan är mitt nya hem osv. jobb imorgon med, ute i onsala för ovanlighetens skull! sen blir det väl hem och plugga igen, älska det bara ok?

var inne i Gbg förut med, tog en fika med jens. han vill att jag fotar hans bands bilder till hemsida och skivomslag, spännande! kan bli riktigt roligt, saknar att fota. saknar skolan lite med haha, det trodde jag aldrig att jag skulle säga faktiskt.. jag och rebecca har bestämt att hälsa på när vi tagit körkort, då vi inte orkar GÅ dit. på toppen av lathet haha! det som suger är ju att en av mina huvudanledningar till att hälsa på inte längre finns kvar.. min finafina engelskalärare/ mentor har slutat och bytt till NTI.. får väl stalka henne o hälsa på henne där ist haha ^^

nog skrivet för idag, nu väntar sängen och kungarna av tylösand.

kisses / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar