måndag 22 mars 2010

För bra för att vara sant..

Hej hej hallååå,
Idag var första dagen på praktiken, men jag är ju inte på något företag utan jag, S och R jobbar helt enkelt vidare på vårt projektarbete som Egenföretagare! Vi inveg de två - tre veckorna med en riktig långdag på stan, vi raggade butiker!
Vi gick till de butiker vi ville ha, alltså de som hade de kläder vi vill fota och frågade helt enkelt om ville ställa upp på att bli fotade till vår modekatalog! Det kunde inte ha gått smidigare, vi var alla tre chockade hur bra det vi lyckades. Sen ska ju såklart alla butiks-cheferna höra med högsta hönset om det är OK, men alla var positiva!
Här är dem vi förhoppningsvis ska fota för; Bianco, Eurosko, Carlings, Missäy, Ur&Penn, Bling och Jack n Jones. GREAT, kunde verkligen inte blivit bättre!

Camilla kom in och umgicks lite men sen åkte jag hem med Malin för att senare åka till stallet. M hade med hela kameraväskan då planen var att fota mig och Lux, hoppas bilderna blev bra så ska ni nog få se :)
Träningen efter allt fotande var annorlunda, jag hade visst glömt dricka ordentligt under dagen och det märktes. Blev snurrig, utmattad och klen direkt jag ansträngde mig så jag klarade inte länge utan blev att åka hem och vila ist.. trodde jag, men där hade vi lillebror som inte är någon ängel. Visste att denna dagen var för bra för att vara sann.. Men mr.S är alltid en ängel och får mig på fötter igen, tur han finns han!
Ligger iaf nerbäddad nu och bara slappar till tvn, och det ska jag fortsätta med. Eller nä, ska bestämma modeller först, men sen ska jag slappa!
Talk to you later..

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar