torsdag 25 mars 2010

Rocker!

Tjäna! Dagens humör är ovanligt bra, men fruktansvärt trött.. Tycker jag sover så mycket men tydligen inte då, har väldigt svårt att tro att jag sover för mycket heller.. Det går inte riktigt ihop. Min blogg har inte funkat att uppdatera det senaste men jag gör ett nytt försök! Och jag tänkte börja berätta att jag blivit lite rockigare haha, har kommit på mig själv att lyssna och verkligen NJUTA av klassisk 80tals rock, LOVE kiss, guns n roses och ac/dc tex! Vi har ju bestämt rocktema på vårt projektarbete och igår fick jag ett impulsryck , jag ville fota! Så jag drog med mig Frida ut och fotade och älskade det. Ska lägga in lite bilder så ni får se :)
De flyter på ganska bra med pojektarbtet men har nog slått i en liten uppförsbacke då både S och R är allvarligt sjuka, de skulle båda till läkaren och jag styr arbetet på egen hand så gott det går just nu. Hoppas verkligen de mår bättre imorgon då det är planerat att åka in och välja kläder vi ska fota o de blir inte lätt att göra ensam..
Jag har fått jobbtider nu och var förbi bageriet igår för att kolla in dem, även för att kolla in den nya lokalen. Det har blivit nytt, stort och fräscht nu när de byggt ut och planerar öppna som ett café. Pratade med bossen och det blir förhoppningsvis mycket jobb hela sommaren lång! förhoppningsvis även till hösten...

Ska åka och hälsa på pappa med, om han hör av sig.. Har no money till tågbiljett till skåne då räkningarna rullat in igen, mindre trevligt och därför känns det så skönt att få börja jobba igen och börjar redan på skärtorsdag!

Nu ska jag njuta av Guns och kolla Top Model, plugga lite med tror jag allt.
Fler bilder finns på facebook.
p&k / e.


























1 kommentar: