söndag 21 mars 2010

Slappa söndag

Tjabba tjena, det är återigen söndag. Jag tror minsann jag hatar söndagar, iaf ogillar.. Men denna söndagen är minsann annorlunda, för imorgon är det inte skoldag. Imorgon är första dagen på praktiken, vilket är lite lättare att gå till än skolan. Jag Sofie och Rebecka ska jobba med vårt projektarbete på APU'n som vår skola så fint kallar det, och vi ska skapa en modekatalog! Ser fram emot detta och tycker det ska bli spännande, kommer bli som att ha ett eget företag.


Igår var en trevlig kväll i Fiskebäck, jag och Sebbe åkte in o mötte Camilla i stan för att köpa hennes balklänning som var jäääättefin. Blev avundsjuk när jag såg den så fin den var, och den var perfekt för henne.

Efter detta blev det en myskväll i soffan tillsammans med Agneta, hennes vän och Körslaget :D Till sist hämtade mami mig och Sebbe och jag fick köra hem, dimman var överallt och det var minsann mycket svårare än vad jag tänkt mig. Hade tänkt glida åp motorvägen i jämn fart men icke! Jag har iaf blivit riktigt duktig på att köra bil nu har Sebbe sagt, och om han säger de måste det vara sant!



Lämnar er nu för nu ska jag kolla The Hills, och senare Flickan som lekte med elden. Talk to you later..


p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar