fredag 19 mars 2010

Män som hatar kvinnor


Patricia har lämnat mig och jag är nerbäddad under ett varmt täcke, hade tänkt sätta på Män som hatar kvinnor. Har fortfarande inte sett den och har hört både positiv och negativ kritik om den så jag tänkte bilda en egen uppfattning.


Imorgon bär det tillsammans med Sebastian av till Göteborg för att träffa syster Camilla, det var ett tag sedan för både mig och S så vi tyckte det var dags. Vi möter upp henne i stan för att följa med och köpa hennes balklänning, sedan bär det av till gammla hederliga Fiskebäck. Det ska bli riktigt myigt för nu var det längesen tom. jag var där, synd dock att låtsas mamma Agneta inte är hemma!


Jag och syster på bild från vår gemensamma 18-års fest.
Vi hörs imorgon igen, godnatt!


p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar