lördag 20 mars 2010

Uppe med tuppen!

Klockan är inte ens elva på en lördag och jag funderar skarpt på vad jag gör uppe nu. Ni förstår jag är en riktig sju- sovare och om ingen väcker mig kan jag sova hela dagen, därav denna chock.
Kollade som sagt på "Män som hatar kvinnor" och jisses vilken film! Riktigt bra tycker jag, och jag och svenska filmer har aldrig gått hand i hand men denna var riktigt spännande!

Idag bär det av till Fiskebäck med syster och Sebastian, det ska bli riktigt mysigt. Men innan Fishingcreek ska vi möta Camilla i stan för att köpa hennes balklänning, jag är jätte nyfiken på hur den ser ut och det ska bli kul att se vad den kräsna bruttan till sist har valt!

Nu kurrar magen så nu är det dags för frukost och film med lillebrorsan, hörs senare!

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar