onsdag 31 mars 2010

Nuså!


Äntligen! Nu så funkar det äntligen igen, har inte kunnat komma in på bloggen på ungefär en vecka.. Jättemysko.


Har iaf börjat fota för katalogen nu finally och i måndags hämtade vi kläder från Bling och fotade modellen Jessica. Hur mycket jag än vill visa er bilderna kaaaan jag inte det, då blir det ju ingen överaskning när katalogen väl kommer ut! Idag var vi iaf på Carlings och valde ut vilka kläder vi till ha till fotograferingen på fredag, då Sebastian och Richard ska stå modeller. Richard har jag fotat innan och om ni är nyfikna på hur de blev finns det på facebook. Vill ta det steget längre denna gången o det ska bli grymt! Kände mig som ett barn i en godisbutik när vi valde alla kläder, det var bara att välja och vraka! Det visade sig bli rätt mycket... NICE, kan knappt bärga mig tills fredag!


Igår var jag hos tandläkaren, de skulle avgöra om jag skulle få tandställning eller ej.. Konstig som jag är ville jag faktiskt ha tandställning, men hade tydligen inte tillräckligt fula tänder så jag blir utan! Kvällen spenderades sedan med S och "Flickan som lekte med elden", mycket bra film men jag säger som de flesta; första filmen i triologin var bättre.. Jag har ju dock inte sett tredje än men ser fram emot den. Hör och häpna, jag som inte alls gillar svenska filmer och trodde faktiskt inte jag skulle tycka om dessa heller men icke! Jättebra hittills!


Nävetniva, jag är jättesugen på att fota just nu. Hade velat ha fredag o bara styla snygga killar i snygga kläder - svårt att bli bättre! Men jag får hålla mig, för imorgon ska jag jobba för första gången i år, börjar kl 12 och hade tänkt hinna hämta kläderna från Carlings innan. Kommer bli tight men ska nog lyckas. Jobb hela helgen med så det blir minsann ingen påskhoppning för mig om jag inte förvandlas till Superwoman! Får iaf slappna av på söndag efter jobbet då jag ska ta tåget till Landskrona och hälsa på min far i några dagar. Kolla in hans nyrenoverade hus och träffa storasyster + hennes sambo Niclas. Ser fram emot det, men en två timmar lång tågresa utan stort minneskort på mobilen... Får nog skaka liv i min ipod om det ska bli bra. Får försöka plugga lite om jag orkar det, ska nämligen ta ett sent tåg o är inte framme fören 23. Men nu är det minsann inte långt kvar till studenten, så det är dags att inse allvaret. Nu kan man säga det och verkligen mena det med, att det inte är lång tid kvar. Jisses, 1½ månad!!!

Har fått hem min studentmössa med, snyggast är den ;)


Nä nu ska jag nog sova ett litet tag, praktiken gör en trött! Take care.


p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar