tisdag 15 juni 2010

All we do is say goodbye..

Nu har faktiskt inte mitt internet fungerat på flera dagar vilket har gjort att jag inte kunnat skriva här. Men har iaf jobbat hela helgen, festade lite på det och vart hos prinsen. pretty nice. blev dock fruktansvärt upprörd när vi fick veta att jobbet går över till resturanglöner, detta gör nämligen att jag förlorar ca 3000 :- i månaden...

solen har iaf börjat komma tillbaka och detta uppskattas ju såklart! om vädret är på vår sida så ska malin fota mig och johanna tillsammans med hästarna vid vattnet, sebastian ställer förvånandsvärt frivilligt upp att följa med och hjälpa till :)

nu är det heller inte långt kvar till min bebis åker :( camilla o co lämnar mig i två hela månader för att the time of their life's i magaluf. jisses, finns inga ord hur mycket jag kommer sakna dom! älskade syster min. dom åker iaf på lördag och jag ska försöka klämma mig in i deras sista tid och umgås lite. ska vinka av dem på flygplatsen med, klockan 7 på en lördagmorgon.. wie.

på fredag kommer sebastian hem med, då är jag i gbg men sen är han ledig i två veckor och då ska vi hitta på massa skoj. den lille skiten kom hem från sicilien i söndags och kom och överaskade mig på jobbet men har inte sett honom sen dess så jag ser fram emot att se honom igen. har vi tur med vädret blir det nog en tripp eller två till lygnen!



Nu ska jag äta lite mat och sedan blir det SATC innan sängen, imorgon blir det först träning med rebecka. hård sådan med tydligen! och sen en uteritt med prinsen.

Talk to you later,
P & K / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar