onsdag 30 juni 2010

okej jag vet.. jag är sämst på det här, borde nog fan inte blogga haha. och eftersom det nu var ett tag sedan jag skrev minns jag inte vad jag skrev och orkar inte heller kolla, men en del har ju hänt iaf!

Millis, jag saknar henne så. självklart saknar jag helena och magdalena med, men camilla. åh camilla din gorilla, kom hem med dig. det är helt tomt och alldeles tyst utan henne hemma haha. MEN, ikväll har hon sagt att hon ska ringa och säga hej! sitter spänt och väntar vid telefonen haha. kommer nog snart börja räkna ner tills hon kommer hem..

Tält.
tältat har jag gjort! hela två gånger sen jag skrev här senast. första gången vid rågelund med johanna, rebecka, nisse, daniel och sofie. supermysigt med grill och bad! andra gången med sebastian och henrietta vid lygnen i fjärås, mycket trevligt det med men fan inget bad i den iskalla sjön!

Jag har blivit fotad med min prins Mosegårdens lux av Malin Nilsson, som gick i min klass genom gymnasiet. vi fotade vid rågelund..

NU RINGDE CAMILLA :D:D:D:D åh va skönt att höra hennes röst min lilla gris <3 mueh..

.. stranden och sebastian var med och hjälpte till :)



jag har shoppat en del så himla dumt men man kan ju inte låta bli haha. men himla dumt när man sparar till körkort och har fått sänkt lön.. det kanske jag inte har berättat om, att mitt jobb har gått över till hotell/resturang vilket gör att jag förlorar 3000 kr i månaden. wie.


denna veckan är min lediga vecka så nu ska jag till nisse och daniel och umgås lite och imorgon ska jag till familjen bergh och grilla!

So looong
/ E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar