onsdag 9 juni 2010

long time no see..

tjabba tjena, vet att det var längesen så sorry för det. har helt enkelt inte hunnit med att blogga, har ju faktiskt tagit studenten!!!!!!!!
sen var jag på bal med, men väntar på camillas bilder vilket betyder att ni också får vänta. balen var så sjukt rolig, och vi hade sån himla tur med vädret! samma gäller studenten vilket var en otrolig lättnad.

dagarna innan studenten var det studentmiddag med lärarna och samma dag även camillas student, så det var festandes med hela H3a. studentdagen började hemma hos dayna med champagnefrukost och sedan till skolan för frukost, det hölls tal och jag fick ett impulsryck och ställde mig och taggade alla fina lärare och min fina mentor för all hjälp.

jag fick senare när vi sprang ut en stoooor chock, för vem stod inte där och välkomnade min om inte sebastian!? han hade lyckats grundlura mig att han inte kunde komma och så stod han där iaf, vilket fick mig att börja storböla haha.
det var en fin dag med fint folk <3
min studentfest var galen, helt jävla galen. att lärare kysstes med elever säger väl en del???

dagarna nu som gått har varit lugna, men trista. det har bara regnat och regnat, så man har inte kunnat njuta på det sättet man hade velat. vi har däremot välkomnat hem lucy som varit i USA i ett år ch detta skedde såklart på chez! missöden efteråt kan jag inte riktigt förstå dock???


nu hinner jag inte skriva mer då jag ska in till kba och fixa några ärenden tillsammans med johannis. Men ett stort grattis till Frida Roysdotter som fyller 19 år idag! Bara ett år kvar till systemet ;)


Take Care,
P & K / e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar