söndag 20 juni 2010

uppe med tuppen, igen!

tjo tjabba tjena - hallååå...

idag var det uppstigning kl 06, hur johanna lyckades få upp mig ur sängen är ett mysterium. hade nämligen sovit väldigt få timmar för att gå upp den tiden. men av bar det till kvibille för tävling! konstigaste sätten att sova i en bil uppfanns men sjukt gött ändå. nu sitter jag hos johanna, utan johanna och väntar på bussen. orkade inte vänta på att hon skulle göra färdigt allt och när jag väl kollat bussar så går det ingen fören om en halvtimme iaf.... fail.

skulle bara skriva några rader medans jag kidnappar sanna's (j's mamma) inloggning men har iaf lite låttips! jag har börjar lyssna mycket på The Kooks igen, oh så fint. och här är iaf några låtar jag tycker ni borde ge en chans! ;
  • She moves in her own way
  • Seaside
  • Naive
  • Always where I need to be
  • Belly love.

Sen är de andra låtarna med supersköna och det är en stor tumme upp för deras härliga röster!

( If you can't make up your mind please don't waste my time )

P & K / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar