torsdag 10 juni 2010

stammis?

hej tjena tjao

jag försöker bli lite bättre på att uppdatera och gör återigen ett tappert försök att hålla bloggen vid liv! igår hade jag och johanna mys-filmkväll hemma hos henne. nerbäddade med två stora täcken, massa kuddar och godis i hennes soffa började vi med att kolla på Titanic. bra val brudar... det tog inte lång tid innan vi lipade båda två. en jättemysig kväll som avslutades med att somna till Eva & Adam, en klassiker!

morgonen var inte lika ljuv då johanna bestämt skulle dra med mig till tandläkaren när hon skulle kolla tandställningen och drog upp mig ur soffan kl 07.00. efter det blev det ett besök på vår kära numera föredetta skola då hon skulle lämna böcker och hämta resterande saker i skåpet, men när vi kom dit var alla skåp redan tömda så vi mös lite med lärarna ist. hennes mamma hämtade upp oss och så hjälpte vi henne storhandla sedan hem till lilla åsa igen.

det blev fika och för min del powernap! springande till bussen och nu är jag äntligen hemma igen :)


ikväll var det tänkt att vi skulle grilla i dansholmen, fiskebäck men då vädret inte verkar vilja bli bättre blir det gamla hederliga Chez ist, börjar bli stammis där nu känner jag! det är iaf dags för en liten avskedsfest för camilla, helena och magdalena som åker till magaluf i två månder för att komma hem som tip top bartenders. jag skulle följt med till en början men hade inte pengar när det behövdes betalas in, däremot fick jag dem dagen efter så det sög ju lite.. det ska iaf bli mysigt men jag ska allt se till att träffa brudarna igen innan de drar sin kos nästa vecka!

nu hade jag tänkt ta en till powernap (man blir trött av att gå upp tidigt när man inte är van!) för att sedan dra mig inåt göteborg.

Talk to you later
P & K / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar