fredag 18 juni 2010

hjärta

Here is the deepest secret nobody knows

Here is the root of the root and the bud of the bud

and the sky of the sky of a tree called life;

which grows higher than soul can hope or mind can hide

and this is the wonder that's keeping the stars apart

I carry your heart, I carry it in my heart



E.E Cummings


Det är helt fruktansvärt, jag insåg det igår. Att du kommer vara borta så länge som du ska, min andra hälft. Det kommer bli alldeles tomt här utan dig. Det tynger mig verkligen att jag inte kan följa med och tillsammans dela denna upplevelsen med dig.

Jag kommer tänka på dig och oroa mig för dig varje dag, lillasyster. Saknaden efter dig kommer att vara enorm. Utan dig är jag inte hel, du är en så stor del av mig.


Jag älskar dig, always and forever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar