lördag 3 april 2010

hey soul sister!

hellO!
har vart lite dålig med uppdateringen jag vet.. och förlåt för det men har helt enkelt inte hunnit! idag har jag jobbat 10-17 och det var premiär för cafét vilket betydde att vi bjöd på kaffe och tårta. det var hela 400 tårtasugna personer som kom och hälsade på oss, minst! det har varit en galen dag men vi har jobbat flitigt. är på toppenhumör och taggad inför en ny jobbdag imorgon, 8-16.30, efter de blir det middag- och personalfest innan jag sticker till Landskrona med 20 tåget! tänkte hälsa på far min som också har besök av min storasyster och hennes sambo. det var längesen vi sågs så det ser jag fram emot!
har haft sånt fint väder idag med, man får riktiga vårkänslor och det känns verkligen vilken ork man får när solen lyser. man får extra krafter som behövs när det blir tungt, jag och solen går ihop! älskar sommaren som nu inte är så långt borta <3

jag väntar nu på ett gäng fina brudar som ska hålla mig sällskap denna kväll, så om jag ska hinna packa så får jag lämna datorn nu.. tänkte bara tipsa er om en låt!
Hey, Soul Sister - Train
en riktig goding den där!

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar