tisdag 18 maj 2010

galenskap!

är nog på lite bättre humör idag tror jag minsann.. skrev ett inlägg igår som inte ville publiceras, och innan det var jag redan på dåligt humör.. ja, blev väl sådär.

igår tog jag iaf en fika med söta patricia som varit sjuk hela veckan, har saknat henne! idaag.. idag, nu sitter jag på designlektion och har inget att göra på den då jag är färdig med allt i kursen (duktig) så sitter och skriver på PA rapportens sista kapitel (jätteduktig).. lyssnar på en gammal goding med, Kapten Röd - Galenskap. Nu kom en ännu finare låt upp, Elden med samma fina artist. Emmaboda here i come, åh. fina kapten röd, fina hoffmaestro, fina crookers och fiiina maskinen MED FLERA! kommer bli så fint.

när rapporten är färdigskriven blir det götet för att träffa min fina syster, Camilla. jag ska göra akrylnaglar och hon ska hålla mig sällskap. det blir säkert en fika i solen med, för fina göteborg har minsann 20 grader idag!
stöööööööör mig dock på att det är 30 grader i JOKMOKKKKK ?!?!? fan det är längst upp i landet (typ) ?! stackars jorden, det går bara utför nu och det är minsann ingen hemlighet längre..

jaja, ska inte hänga här mer utan jag ska skriva färdigt rapporten. ha de fett i solen o värmen!

p & k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar