måndag 3 maj 2010

Long time no see..

förlåååååt, men jag har verkligen inte haft tid för att skriva något här! har bara pluggat och pluggat, det börjar ju närma sig nu, på riktigt... IHHH, haha gud jag kan inte fatta att jag snart ska ta studenten. Men bokade iaf precis tid för nagelvård den 19e, ska göra akrylnaglar till balen. Ska åka in och betala balklänningen nästa vecka med så ska de sy in den lite o sen får jag hem deennnn!! Åh den är så fin, har en bild men ska ta en bättre när jag får hem den :)
Måste börja sola nu med, så himla skönt att jag fått lönen annars vet jag inte hur jag hade haft råd med allt som hör studenten till. Helt galet dyrt, jag som hade tänkt börja spara till körkort men det får allt ligga på hyllan lite till :( Tatueringen med för den delen.. Skit också.

Sitter och gottar mig med fotbad nu och gud va skönt det är! Det är verkligen något man borde göra oftare. Ska be mamsen ge mig massage sen med, kännde efter helgens jobb att min rygg har blivit klenare och det gör ooont :(

Har som sagt jobbat hela helgen men hann fira valborg och i lördags tog jag, Frida, Johanna och Anna en sväng till Chez. En händelserik kväll som slutade med skjuts hem till Åsa, tack snälla Fredrik för det!

Ska återgå till pluggandet så vi hörs av. Lovar att komma tillbaka denna gången!
Just det, sist försökte jag lägga upp filmen från när jag åkte av men misslyckades så det blev inget med det.

Take Care.
p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar