onsdag 12 maj 2010

tröttnat..

Jag har kommit på att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här :D Det har iaf inte hänt så mycket, eller har det de? hm. Har kommit halvvägs med mediekommunikationen, eller nä mer än så! Har 1½ uppgift kvar. Modekatalogen blev färdig IDAG men har fortfarande kvar lite på rapporten, men på måndag skickar vi den till tryck och då kommer den tillbaka i stora A3 kataloger! sjukt nice! Jag är jättenöjd, jag och rebecka satt heeela dagen idag och fixade och trixade med den.

Igår färgade jag mitt hår, det var tänkt att bli mörkbrunt .. blev svart! känner mig inte riktigt bekväm men jag vänjer väl mig, borde jag göra då jag råkade köpa permanent..! Jo fresten, idag är jag en liten jävel! Jag har nämligen en överaskning till Patricia som jag retade henne med haha :D hon får inget veta fören hon kommer hem från sin pojkvän igen, men söta patte det är ingen big deal! duvet, som mc donalds! haha , love uuuu :D

Nu är jag så fruuuktansvärt trött på att plugga, har verkligen tröttnattttt! men sista inlämningsdag är på måndag så jag har inget val, speciellt med tanke på att jag jobbar hela torsdag, fredag, lördag OCH söndag... Kommer bli kämpigt och jag kommer verkligen inte vara på humör för att plugga efter jobbet. Någon snäll människa får se till att hålla mitt humör uppe, och det vet jag faktiskt en person som är!

Nä nu får jag väl leta vidare om vad en marknadsförare gör.. ( jaaag vet väl vad en sådan gör men det räcker minsann inte att skriva det så kort och gott som jag hade velat..dumma pappa gjorde narr av mig haha :( )

Så hejdå för den här gången, bild på mitt nya hår kanske dröjer..
Take Care..
p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar