söndag 16 maj 2010

k'naan my man

hey hey hallooo,
är i samma läge som igår, nyss hemkommen från jobbet och nyduschad. Gött äre. Får dock lite damp på spotify som inte vill fungera, vill ju lyssna på min grymma musiiik.
Igår kom Victor hit när jag slutat jobba och höll mig uppe sent, jag som hade tänkt sova kl 8 :( hoho.

Har haft en bra men seg dag på jobbet, har ju såklart varit skittrött men Leia, chefernas dotter har underhållt mig. Hon måste vara den sötaste 7åringen som finns, no doubt! Vill med ha en sån söt! På tal om söt.. Fick med mig massa sötsaker hem från jobbet, sex förgrymmade bakelser. Nej, jag ska inte äta allt själv, hade tänkt vara en söt dotter och ge någon till min söta mor! Och sex bakelser va minsann ingenting jämfört va de frågade om jagv ille ha med hem haha! tårtor och tårtlängder och grejer.. men kände att det bara hade gjort massa negativt genom att stå i min kyl och se goda ut!

Hade tänkt visa er nu äntligen hur mitt hår ser ut, nu när jag har vant mig! Ingen jättebra bild men man ser ju färgen iaf, och det är ju det som räknas ;) så bild ska ni få, sen leavar jag för film och sängmys! suck on that..
hoppas ni har lyssnat på min favorit och huvudrubrik; Take A Minute - K'naan. gör det, för helvete. bäst är den. bäst är han. tänkte ge lite andra tips med men eftersom spotify verkar strejka så sket de sig! Men lyssna på K'naan. bra.
Sååå, so long suuckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar