fredag 21 maj 2010

helt nere...

vet inte vad det är med mig, har riktiga humörsvängningar. antar att det är all stress jag utsatt mig själv för det senaste. idag skulle jag iaf varit med sebastian men han hade dubbelbokat så han åker och super istället, idag har varit en dag av kaos och tårar så jag blev helt depp. orkar ingenting, så la ifrån mig plugget och skriver lite här. sen bäddar jag ner mig i sängen och kommer inte fram fören på söndag! går i ide typ..
fast jag ska ju in till gbg imorgon och provsminka med meduza inför balen som är på tisdag, så blir illa tvungen att gå upp ändå haha.

det bara regnar och åskar ute, det gör inte humöret bättre direkt. speciellt inte när jag är rädd för åska! tycker det är jättehemskt och hoppar till varenda gång det mullrar, hjälp. fast det kan ifs vara mysigt också, fast bara om man har ngn som skyddar en från den mullrande himlen haha.

blev erbjuden att åka och bada badtunna i frillesås men det verkar inte så gött i detta vädret, så skippar det och tar en skål med glass och drar mig mot sängen ist. en bra film och massa mys står på schemat! ska ringa dig med :)

gone going - black eyed peas

så ha det bra i regnet så hörs vi,

p & k / e.


p.s
det är 14 dagar kvar till studenten!
d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar