måndag 17 maj 2010

prooooooooomise meeeeeeee...

sitter i skolan och chillar, är cool som hänger på facebook. skrattar åt rebecka med som sitter och spelar Mafia Wars haha! lyssnar på Slash – Promise - featuring Chris Cornell med, lyyysssnaaa på den! grymmmm. thänx sibbe.

tänkte lägga över modekatalogen på mitt usb minne för att lämna till tryckeriet men nädå, det går ju inte så får lägga över den på en skiva, men receptionisten är på lunch så jag får väl sitta här och hänga ett tag till.. tänkte prata med handledaren med men nä. vi har lustigt nog fått vår rektor som handledare men han är grym så jag klagar inte!

idag är det deadline för projektarbetet, ska hem och göra klart både religion- och mediekommunikationtentan sen med. efter det har jag bara mini uppgifter i foto b kvar! det råkar vara såhär att det bara är exakt 14 skoldagar kvar tills jag tar studenten!! och efter fredag (då betygen sätts) har vi inget att göra i skolan så då kan vi bara slappa! hur gött är det? kanske hur gött som helst!!!

åh, nu ska jag njuta av Slash och bara chiiillllaaaa, nää de ska jag inte. ska prata med fotoläraren, som också är på lunch kom jag på.. så jag ska visst bara chilla! iaf en liten stund till :)

over 'n' out
/ e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar