söndag 23 maj 2010

nostalgitripp

igår åkte jag ju till meduza för att förbereda inför balen som är på tisdag, vi kommer så bra överrens hon och jag så tiden bara flög iväg! allt mellan lady gaga och sex togs upp mellan ett par koppar te och smink. kom fram till en grym sminkning som kommer passa perfekt till klänningen, samma med frisyren!

när jag åkte från meduza åkte jag direkt till sebastian, han hämtade upp mig i kba så åkte vi o köpte pizza för att sedan direkt åka till lygnern. han tänkte överraska mig men direkt när han sa att vi inte skulle äta hemma förstod jag vart vi skulle.
jättemysigt att sitta helt själva utan att bli störda och prata om livet och njuta av utsikten. det var längesen vi hade så trevligt tillsammans.
galningen badade och jag skrattade för han hade knappt kommit under ytan innan han var uppe på land igen! jag var duktig som plockade upp ölburkar efter fjortisar som inte plockat undan efter sig och sen åkte vi till andra sidan lygnern, gädd- någonting.. - viken? och tog en långprommenad. så himla fint väder och det var så lugnt och fint. det är verkligen perfekta sättet att koppla av på riktigt, man blir lugn i hela själen.

tack för att du finns vännen, vad skulle jag göra utan dig?

-

idag har jag hunnit övningsköra och ska nu ringa henrietta o sen plugga. det var så längesen jag träffade min andra halva och idag har vi bestämt att vi ska ses så det vore väl bra om jag ringde henne haha.

talk to you later.
p & k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar