onsdag 3 november 2010

en av mina tre favoritmän, james morrisson och john mayer är jason mraz. idag har hans låt wordplay livat upp tillvaron ganska gött så den behöver cred!

Wordplay - Jason Mraz alltså. fett nice.


idaaaaaaag har jag jobbat på kolla viktor, som sagt. och imorgon blir det 9-17 passet, så det blir minsann inget falkenberg :( men kanske frillesås om jag har tur! men med min tur kan jag ju ifs redan nu räkna med att det inte blir av ^^

kom precis hem från jobbet, så ska väl göra något att äta osv snart, hade väl varit rätt vettigt. ska ta mig en lång varm dusch med, mmmmhm nice!
det känns som alla tar körkort nu, jag vill med!!! har ifs bokat proven så det ska väl inte vara så långt kvar för mig heller, hoppas jag.... håll tummarna för mig då!

har btw gjort massa söta armband och pärlat med barnen idag på dagis. kom hem med två armband och ett halsband, 2 av 3 var presenter från små pojkar med tjejbaciller!

nä vet ni va, nu går jag!

TJING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar