måndag 22 november 2010

HEJ!! :D

idag är MYCKET bra dag, för idag klarade jag nämligen körkortsteorin! "bara" uppkörningen kvar! å¨åååååååh va skönt!!! vilken SJUK lättnad!! åh jag är så glad! och heeeeelt jävla slut med för den delen haha, det tär på en.

ända sen jag kom hem har jag redigerat bilderna jag tog på Five Gram's Of Perfection på Sticky i torsdags, så nu är jag ännu tröttare. slocknar snart verkligen. så fortsätter med dem imorgon efter min körlektion ist :) det blev nämligen över 300 bilder så det är en del att fixa med.

NU känner jag lukten av nybakat bröd så jag håller tummarna för att mamma har bakat och isf ska jag bädda ner mig med te och ostmackor till Vänner (såklart)! upp med tuppen imorgon.

NATTI

PS!!! Jag har blivit bokad på Kolla Viktor's förskola i Kungsbacka från onsdag den 24 till den 23 dec :D:D:D HELTID ända fram till JUL! UNDERBART, allt bara flyter på nu, GUD va skönt!! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar