tisdag 9 november 2010

känner mig som en stor idiot, känns som allt gått förlorat.

som ni förstår är jag lite hängig. för jag är så jävla klumpig och klantig. japp. men får försöka tänka framåt och se vart det tar mig. just nu har jag iaf städat det lilla rum jag bor i, trodde inte att det kunde bli stökigt men johodå! hade ingen yta att gå på så kände att något behövde göras.

sitter och grubblar på varför det måste komma snö. det är fett olägligt! hade det inte kunnat komma om någon vecka ist? varför just nu... bajssnö. får väl leva med det. så i snön ska jag lite senare till gymmet med erik och henke, säger ju hela tiden att jag måste ta tag i träningen igen men det blir ju för sjutton aldrig av. jag är helt enkelt för lat för det haha. men ska ge det ytterligare ett försök och se hur detta går! har för övrigt tappat bort mitt gymkort, bra start va?

nä nu ska jag sätta mig och plugga lite innan henke kommer hit, så so long mf's!

erase me - kid cudi ft. kanye west.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar