tisdag 2 november 2010

IDAG,

* Har jag kört riskutbildning 2 = halkan! GRYMT roligt, helt sjukt kul att sladda runt!

* Har Johanna införskaffat sig körkort! Duktig flicka, im proud of you baby <3

* Har jag spenderat mycket tid med denna dam och glidit runt i bilen med henne. Det gillar vi, har inte sett henne på länge så det var minsann på tiden! Hon vill dra med mig till Falkenberg och Frida imorgon med, får se hur det blir med det! :) Jobbar nämligen på Kolla Viktor's förskola i Kungsbacka imorgon till 16 så får se hur trött jag är efter detta!

NU,

* Ska jag kissa

* Prata med Robin

* Gå och lägga mig i sängen och mysa med Friends (börjar bli en vana)

Vill gå och lägga mig i tid så jag gör någon nytta på jobbet imorgon, det blir nog bra!
Så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar