söndag 28 november 2010

HEJ ALLA MINA FINA VÄNNER!

Till er som försökt nå mig via sms; jag har inga pengar kvar på min telefon så kan ej svara, vill ni något får ni ringa! :) Pengarna kommer tillbaka 1a december. Puss på er!

Förövrigt har jag haft en bra helg, en fin fredag hos gamla fröken med gamla klassen, iaf några av oss. Tittade på "MPK07A, I EN KLASS FÖR SIG", en film som Petra och Jesper gjort om klassen. Många goda skratt. Begav mig sedan mot Chez och träffade Camilla och Sofia, tog ett glas vin och tog mig sedan till Joakim för ett långt långt samtal. Lördagen spenderade jag med Sebastian, även idag har jag gjort detta och vi har shoppat :)

Hjälpte honom att hitta kläder och han mig, fick med mig ett par jeans från Gina Tricot. Mörka med lite slitningar, sjukt snygga. Köpte också en svart stickad tröja, supermysig! Ska mysa ner mig i den hela vintern. Fick åka in till GBG och lämna Jens minneskort och bilderna jag fotade på Five Gram's Of Perfection förra torsdagen. Godingen hade köpt blommor och choklad till mig som tack för att jag ställde upp, tack själv min fina vän!

Kom hem till en julmysig lägenhet då mamsen hade julpyntat, det luktade gott och var supermysigt med julmusik. Så nu sitter jag då och töjer mina nya jeans haha, de var en gnutta för små så kassörskan sa att jag skulle gå in dem. Ska laga mig en bit mat och sen kanske ta ett varmt bad? Lät mycket lockande i mina öron iaf!

Här får ni kolla lite på bilder från spelningen, kommer sedan länka deras hemsida när jag fått tag i den så ni får se lite mer om ni så vill!





Det var ett "litet" smakprov :D så ska komma med hemsidan så fort jag kan :) ja, de är brusiga men det är för att jag använde lite fel typ av objektiv. för de som undrar liksom... haha. nu är det dags för mat!

smell ya later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar