onsdag 17 november 2010

idag är en braaa dag!

har fått många samtal från jobb som vill ha mig, sjukt smickrande! men har bestämt att denna vecka jobbar jag inte mer, nej jag pluggar istället. vid två hade jag körlektion som gick suuuuper! har världens bästa nicke till körlärare, loooove it! satt kvar efter och pluggade, drack lite kaffe och så kommer min mor plötsligt in och överaskar mig. vad hade hon med sig till lilla hungriga jag som satt där utan pengar då? jo, choklad och frukt! fiiina mamma <3 love you!

nu sitter jag här och är proppmätt, var duktig och diskade och lagade mat ser ni! väntar på mami, ska nämligen åka och dansa Zumba med henne sen. kommer bli sjukt kul!

känner mig lite gladare nu är vad jag varit det sista, det var mycket stress med jobb och plugg osv men nu börjar allt klarna och det gör mig så lättad och glad! är SÅ nöjd med mig själv och min position i livet just nu. har absolut ingenting att klaga på. okejdå, jag saknar joakim men honom får jag träffa imorgon så det gör mig absolut ingenting!

imorgon ska jag nämligen fota på sticky! en kompis band som spelar och det ska bli intressant och se om de är bra ;D drar med mig natalie till sällskap och det ska bli mycket trevligt! efter det åker jag hem till joakims nya hem, han har nämligen nyligen flyttat till en lägenhet i eriksberg. imorgon blir första gången jag ser den så det ska bli kul!

på fredag kommer sebastian hem från lumpen så då ska jag passa på att träffa honom, det var längesen så det ska bli roligt! har saknat honom, bästa vän. så fredagkväll spenderar jag i fjärås och bara chillar på det.

lördagen spenderas i fiskebäck hos syster med "klassfest", det börjar bannemig bli tradition haha! love it, har alltid SJUKT kul. underbara människor, känner dem mycket väl.. HAHA

på söndag kommer jag vara bakis, och bara ta det lugnt. plugga oså, allt som vanligt. henke kommer och myser med mig också, like it.

NU ska jag ut och träffa min prinsessa patricia!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar