måndag 15 november 2010

irriterande. hur svårt kan det vara. känns ju värt. don't blow it.

är lite irriterad på mig själv med, för jag har lovat bort datorn till min bror ikväll så nu kan jag inte plugga på det sättet jag tänkt. inte heller ha någon kontakt med er mina fina vänner. haha.

kände mig lite krasslig imorse så det blev inget jobb idag, hade tänkt hjälpa en kompis flytta med men det blev ju inget med det. ska plugga. och kolla på tv. hej jag är för tillfället utan liv. behöver något nytt i vardagen känner jag. frågan är vad.

imorgon ska jag jobba i anneberg, efter det till bilskolan om jag hinner innan dom stänger. 76543211234567, japp.

nu ska min underbara bror få datorn, för han ska mysa med film med en brud han har dragit hit. yey.

signing out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar