måndag 29 november 2010

tjohoooo!

jag är på toppen humör efter en bra dag på jobbet och en grym körlektion. har jag sagt att jag älskar min körlärare? nä men okej då ska jag berätta!.. nä det ska jag inte men han är fan bäst.

stötte på peter på vägen hem så fick god övningskörning med och det är ju aldrig fel. har vart o handlat mat med så jag och min bror joel ska laga pasta carbonara, sjuuuuuuuuuuukt gott kommer det bli! älskar den förbannade maträtten, galet. efter det ska jag nog träffa patricia en kortis o sen somna till en mysig film. förhoppningsvis få prata med en fin med. ska lägga mig tidigt idag, även om jag är ledig imorgon. känner mig verkligen helt slut i kroppen så det ska bli jätteskönt att bara slappna av i sängen hela dagen imorgon!

nu kokar mitt spagettivatten så nu får jag dra mig!

TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar