onsdag 10 november 2010

so raise your glass if you are wrong, in all the right ways!

idag har jag haft gbgkörning :D:D:D aaaaasa bra gick det, gud va jag diggar min lärare det är helt sjukt. skönaste snubben ever! efter gbg åkte jag till lindome och checkade läget hos mammas pojkvän, gick också på en mini- arbetsintervju :)

när jag kom hem blev det massa plugg sen kom patricia och sanna och överaskade mig :D längesen jag såg dem båda så det var mycket trevligt! härlig pratstund, mycket sex haha. (patricia)

nu sitter jag och väntar på henrietta, äter solroskärnor och dricker saft! god musik med, ska chilla lite tills hon kommer för jag vet att hon vill plugga. och jag behöver andas lite innan jag börjar spy teori!

åkte förbi krokslätts fabriker (där man skriver teoriprovet) idag på vägen hem från gbg, det vred sig i magen på bara tanken av att sitta och svettas där inne. det ser jag verkligen inte fram emot, fy.

imorgon hade jag velat åka till ullared, men icke sa nicke för jag ska jobba imorgon. en annan dag, snart.
nä nu ska jag chilla gärnet, ha de gött heiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar