onsdag 21 april 2010

Förkyld!!

Jisses..
Det är förvånansvärt hur snabbt man kan bli smittad av någon som är sjuk, speciellt jag med världens sämsta immunförsvar! Så jag har nu alltså gått och blivit smittad av mr.S och fått en ordentlig förkyldning. Känns som mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helt, min näsa vill inte sluta rinna, jag kan inte sluta nysa och jag har fått whiskey- röst.. Känner mig oerhört attraktiv haha, nä det skiter jag i. Det jag verkligen oroar mig för är hur jag 1. ska orka plugga 2. hinna bli frisk tills tävlingen på söndag! Måste ju träna imorgon, fredag och lördag för att vara i form med..
Jag blir så frustrerad för jag vill inte ligga i sängen hela dagen, även om det kan vara gött några timmar.. Jag vill ut och röra på mig, komma i form och bli färdig med skolan och just nu känner jag mig helt handikappad. Får ont i hela kroppen av att bara resa mig ur sängen :(
Måste bli frisk till imorgon för då har jag minsann ett prov jag måste göra! Och för att kunna göra det finns det väl just nu inget annat jag kan göra än att vila..

Så ska koka en kopp te, ta en alvedon och krypa ner under täcket till en lugn och mysig film och be till gud för att bli bättre haha :)
Take Care

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar