torsdag 22 april 2010

längtar..

till söndag, studenten, att få träffa camilla, sebbe och lux.. att få åka utomlands, att få ett jobb jag trivs med, hitta någon att dela livet med and so on.. det blir lite djupt men alla har ju drömmar..

men just nu är det väl söndag o träffa lux som jag längtar efter, o att bli riktigt frisk så jag kan börja hårdträna! banandieten känns inte riktigt pålitlig, eller jo pålitlig är den säker men känns inte speciellt bra för min kropp att bara äta bananer? njää..
men börjar faktiskt bli frisk så imorgon blir det skola igen och sen träning med prinsen, måste ju det sjuk eller ej. får knapra ipren och halstabletter dom närmsta dagarna så jag inte dör :D är jättetaggad inför söndag vilket jag sagt innan men säger det igen så ni verkligen förstår ;) haha.
mamma är så snäll och kör denna gången med men snart slipper hon .. ;)

nä vet ni vad? nu ska jag plugga lite inför provet jag förhoppningsvis ska ha imorgon och lyssna på god musik för sedan väntar sängen!
Take Care

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar