tisdag 20 april 2010

who says I can't get stoned..

Hallå hallå, sitter nu och njuter av John Mayers sköna stämma och försöker plugga lite samtidigt. Har ett prov imorgon som jag hade tänkt sätta på check- listan men det är inte mycket och inte svårt så det ska nog gå finemang! Kollade även precis hur det gick för mig på hemtentan och den var minsann godkänd, kollade också buddhismen och där var det väl godkänt. Gött när man kan checka av på den där listan som nu bara blir kortare och kortare :)

Kan inte sluta tänka på söndag och tävling! En sak som stör är dock att mr. S har smittat mig med sin förkyldning så jag går runt och snurvlar vilket inte är jättekul.. Har iaf. sagt att jag tänker tävla även om jag är sjuk. Är så fruktansvärt sugen och riktigt taggad nu! Jättekul att S följer med och kollar och hejar på mig, det är minsann på tiden att han följer med och ser hur duktig/dålig jag faktiskt är på min sport :D Kommer nog filmas med och om jag är nöjd kanske ni får se det med!

Nu återgår jag till plugget, take care!

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar