söndag 11 april 2010

Söndag

Är faktiskt lite nyfiken, är det verkligen NÅGON som gillar söndagar?? Idag har jag gjort det, förutom lite bakis så har dagen vart bra! Sol, hav och goda vänner är ju inte fel? Däremot är det inte jättekul att säga hejdå till S varje söndag. Men igår var jag i Onsala och chillade och bara hade det gött, tackar för det gott folk.

Praktiken/projektabetet börjar lida mot sitt slut, eller aa.. Det ska vara färdigt någon gång i maj men nu är fotandet färdigt. Så nu börjar en lååååååååång redigering innan vi kan skicka katalogen till tryck. TACK alla modeller som ställt upp och även till Meduza som ställt upp som stylist under veckorna som gått! Bilderna kommer kanske upp på facebook.com men det är inget säkert än. Alla som sedan är intresserade av en katalog får kontakta oss (mig, rebecka eller sofie) och får isf bidra med egna pengar.

Jaja lovet har gått, imorgon är det skola och idag var den enda lediga dagen för mig så ska verkligen njuta av varenda sekund som är kvar och mysa ner mig i sängen med en bra film och ett långt samtal med en bästa vän.


p & k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar