söndag 18 april 2010

Sleepyhead..

Solen skiner och jag är på toppenhumör, dock riktigt riktigt trött! Har haft två goa men intensiva dagar på jobbet, men det är ingenting av vad som kommer när sommaren drar igång på riktigt. Jisses, vill inte ens tänka på stressen vi kommer utsättas för..
Jobbade över liten stund idag då det var några kunder som inte ville gå (såklart) ;D Men Peter väntade med bilen så jag övningskörde en sväng och kom fram till att det verkligen SUGER att bo på landet. Finner inga utmaningar någonstans... Vi bestämde iaf att åka in till Göteborg i veckan för att utmana mig och mina körkunskaper lite sedan bar det av hemåt. Skulle åkt till stallet och ridit Lux men jag har verkligen ingen ork :( Blir nog att slappa lite till här på balkongen i solen och sedan sova tidigt, shit klockan är redan 7.. Svårt att tro när solen fortfarande skiner.

Det kommer bli en intensiv vecka i skolan men jag ser nästan lite fram emot det, att få gjort massvis med saker. Tiden går så mycket snabbare när man har massor att göra, och då är det minsann helg snart igen och då väntar ju tävling! Jag och Lux tävlar med laget i sista omgången av Div3 Allsvenskan och även om jag inte mådde toppen i fredags åkte jag och hopptränade honom lite. Vi är anmälda till 100 cm klassen så därför tränade vi lite högre, min häst är lite speciell så han hoppar minsann inte lite högre utan MYCKET högre. Elin tog bilder som jag kan visa när jag får dem, vi ser inklippta ut eftersom han är så högt över. Ser fram emot att verkligen kunna kontrollera de högre höjderna för att tävla i dem, men då måste man satsa.. Och den tiden har inte jag, inte just nu iaf.. Vi får väl se vad som händer :)

Väntar på fröken Roysdotter, tänkte hon skulle sitta med mig här en stund.. Äta bakelser jag fick med från jobbet och bara snacka skit. På tal om det så hade jag ett intensivt samtal med Sebastian igår om.. ja. It's time.

Nä nu tänkte jag ta en snabb dusch innan Frida kommer så vi höres!

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar