torsdag 15 april 2010

Välkommen våren!



Nu är det minsann vår på riktigt, och oj så skönt det är! Så himla underbart med sol så det finns inte. Men än minsann på taskigt humör ändå, min mor är inte jättetrevlig mot mig och det gör mig på ganska dåligt humör ska ni veta! det ger mig inte direkt någon ork till att plugga direkt, har kört fast på hemtentan.. en fråga om kina och Qin dynastin vilket jag inte kan speciellt mycket om ^^


gjorde iaf hinduism/buddhism provet idag, och det kändes väl sådääär.. pluggade jättemycket, satt i 7 h i sträck igår men ändå kändes det inte riktigt toppen. men kanske bara är en känsla, hoppas det iaf!


Vill bara att tiden ska gå fortare och att allt ska bli klart till studenten för idag har jag minsann skrivit in mig på bilskolan, och det var minsann på tiden! får lite ångest nu när mina yngre vänner tar körkort före mig haha.. men snart ska det allt vara min tur med :) himla segt att det är fullbokat i ca en månad framöver! vill ju börja köra NU!


sen går det ju inte att skaffa körkort utan pengar heller, och speciellt inte när man ska betala det själv. så alla jobb-pengar som kommer in nu läggs undan, körkortet är första prio!


körkort - kroatien (?) - emmaboda! .. så ser det ut nu iaf, sen pratade michelle om thailand till hösten i fem veckor, hade ju vart ganska nice?! mmm, ska tänka på det dära :)




bläää jag vill ut i solen och köra bil men mamma ska ha gäster och peter som jag annars kör med (mammas exman) är lat! åh, det gör inte direkt humöret bättre. kan inte någon bara komma hit och pigga upp mig ist? eller iaf ge mig fredag? .. fredag imorgon ifs men det är en lång skoldag innan med.




ska iaf jobba heeela helgen, vilket blir bra för körkortskassan! träffa sebbe och fira anna hade jag tänkt hinna med också.. så mycket som snurrar i huvudet nu så det är inte sant, uppe i varv (i huvudet) hela tiden.. kroppen är bara helt död, orkar ingenting. himla mysko. men ska minsann sparka igång den igen och närmsta dag jag hinner dra till gymmet och plåga mig själv, har ju ett gymkort men hinner ju aldrig med gymmet :( måste ju stensatsa på det med nu om jag ska se ut som jag vill till sommaren som är om typ en månad haha, wish me good luck!


på tal om träning så anmälde jag mig och prinsen (Mosegårdens Lux) till den 3e omgången av div3 i allsvenskan som denna gången tar av stapeln på Olsegården den 25/4. kommer bli niiice, riktigt roligt faktiskt. malin ska med och fota och sebbe kanske kommer och kollar. det gör mig glaaad! han gör mig glaaad, fina människa. tycker så synd om honom som är mitt ute i skogen och lumpen, usch och fy.




hade iaf tänkt att ni skulle komma och kolla när jag rider den 25e ! :) och heja på laget för det är nämligen lagtävling med! hade tänkt vinna det denna gången ser ni :D


nä nu ska jag gitta (haha), det luktar nybakat bröd som gör mig hungrig så det ska smaka! sen ännu mera plugg..... jaja, ha de fett!


här är balklänningen som jag ska köpa fresten! bakifrån då..

p & k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar