tisdag 13 april 2010

Navy CIS

Idag är en bra dag, solen är framme och jag är på gott humör! Har dock lite ont i halsen men palla gnälla när det äntligeeen är sol och snön är borta. Vågar nästan påstå att jag önskar att den aldrig kommer tillbaka, men bara nästan.


Har pluggat på hemtentan jag har i historia hela dagen men vid ett fick jag ryck och behövde paus, så jag stack till stallet! Solen sken ju och när jag åkte förbi havet så blev jag riktigt sugen på en tur dit, och så blev det. Red min prins till Rågelunds lång-grunda strand och hade det mysigt. Kitesurfarna var där också, men avvaktade då blåsten inte var så stark så jag hann rida färdigt innan de satte igång.


Han är en riktig goding min prins, min fina lux. Är allt lite kär i honom, så fin så! Japp, hästtönt är jag.





Har nu ännu en paus i skrivandet så kollar Navy CIS, ett av de bästa serierna som finns enligt min mening. Men saknar allt Vänner, som jag inte kunnat se på sen Com Hem killarna var här och pillade.. Saknar alla andra bra program på 5an med! Ska fråga mammas pojkvän Patrik om jag får låna vänner boxarna av honom, han är ett riktigt film-fan. Han har det mesta, så om jag är riktigt snäll kanske jag får låna boxarna!





Nä nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och dra några djupa anderag till NCIS innan jag börjar skriva igen..




prinsen

p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar