onsdag 21 april 2010

nostalgiångest..



har inte gjort ett piss sen jag senast skrev idag men man orkar faktiskt inte mycket när man är sjuk!



kollade igenom bilder från Ios 08 förut, och fick lite ångest.. inte lite, mycket ångest. sån jävla förändring som skett egentligen.. på mig. både kroppen och personligheten. men eftersom jag trivs med personligheten är det kroppen jag ska fixa. har skaffat gymkort nu, så så fort jag är frisk ska jag sätta igång. kanske hinner komma någonvart på denna månaden innan sommaren men annars får jag kämpa hela sommaren med. jag behöver bara finna en rutin som jag fastnar i och verkligen inte bryta den sen. funderar på att testa banandieten med haha, lite löjligt kanske men vore kul o se om det fungerar.






SÅ NU SKA HÄR BLI ÄNDRING! Gamla Emelie är snart tillbaka igen!



p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar