onsdag 14 april 2010

Tar det någonsin slut?..



allt plugg, alla uppgifter? nä jag tror minsann inte det, inte när man har varit så jävla lat som jag har varit i 2an och 3an, då får man minsann skylla sig själv och nu sitter jag här i skiten med bara en månad kvar och mycket mer än vad jag kunde tro kvar att göra, yeeey.....


jag har iaf tagit mig fan på att jag ska lyckas göra allt jag hinner med innan studenten står för dörren, så sant som sagt. idag har jag suttit heeela dagen bokstavligt talat och bara pluggat och pluggat. imorgon väntar ett religionsprov om hinduism och buddhism och på fredag är det inlämning av historia hemtentan. nästan färdig med tentan och snart sitter allt inför imorgon med, ska läsa en sista gång innan jag lägger mig sen. jag förstår verkligen inte hur jag kunde hamna här, det går liksom inte ihop hur jag kunde gå från så bra betyg till verkligen botten! helt galet. jaja, det ska gå helt enkelt, punkt slut :)




kom på att jag inte berättat så mycket om projektarbetet det senaste, men nu är all fotografering klar och nu är bara redigering, rapporten och tryckning kvar sen har vi katalogen i händerna! kommer bli lovely som vi har slitit med den.


har två seriösa bilder färdiga som ni kan få se :)


Patricia Gartzell

Isabella Olsson
Ni kommer få se mer när det är klart men det är lite svårt att koncentrera sig fullt på bilderna när det är så mycket annat som måste göras med men det kommer! redigerar så ofta vi kan :)
lite chill nu innan jag läser lite till o sen väntar sängen, talk to you later!
p&k / e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar